  • Data: 2020-04-22 23:05:28
    Temat: Re: malowanie
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2020 o 21:34, s...@g...com pisze:

    > Obie podobne.
    > Jakbym mial sobie malowac to chyba walkiem bo potem mozna sprobowac poprawic jakies
    uszkodzenie samodzielnie bez zamalowywania calej sciany.
    > Ale to raczej rzadkie wiec w sumie jeden kit.
    >
    > Tu jeszcze uwaga: Obie sa podobne o ile wykonane dobrze. Czyli ze sciana odkurzona
    i zagruntowana. J

    Tylko zagruntowana farbą podkładową a nie unigruntem jak to robią
    głównie "malarze" starszej daty

    > ak ktos to spieprzy to walek IMHO nieco lepszy bo jest szansa ze jednak farba sie
    wymiesza z kurzem na scianie i sie bedzie trzymac lepiej.

    Tylko zanim się wymiesza, to się nawinie na wałek (zjawisko popularne
    przy drugiej warstwie.

    --
    Czarek