  • Data: 2010-01-13 15:06:34
    Temat: Re: malowanie - ceny robocizny
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "qaz" <q...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Jakie są ceny [robocizna] wymalowania ścian w nowym domu ( w sumie ok.
    > 300m2 ) - tynki gipsowe i płyty GK wycekolowane, ew. korekty-szpachlowania
    > idą na koszt "cekolarzy" i nie obciążają kosztów robocizny malowania ?
    > Chodzi o zagruntowanie i wymalowanie farbą akrylową/lateksową - wszystko
    > białe
    > Jaka cena za 1m2 ?
    > pzdr qaz

    Ja się umówiłem na 1500zł za:
    -300m2 szpachlowania płyt GK (150m2 ściany działowe, 150m2 sufity i skosy).
    Płyty były wcześniej spoinowane uniflottem przeze mnie, brakowało tylko
    kątowników w narożnikach oraz taśm do zbrojenia połączenia płaszczyzn
    sufitów i skosów.
    -malowanie farbami akrylowymi/lateksowymi ww. 300m2 + ok. 500m2 surowych
    tynków cem. wap.
    Wszystko było najpierw gruntowane, następnie malowane na biało, potem 3-4
    warstwy farby w kolorze,
    -akrylowanie okien.

    Dołożyłem do tego 600zł i majster zamontował mi 18mb parapetów z klinkieru,
    obrobił parapety z kamienia wewnątrz, zrobił 40m2 gładzi.

    --
    Bartek