  • Data: 2010-01-14 09:32:57
    Temat: Re: malowanie - ceny robocizny
    Od: Michal <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kris pisze:

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wcale sie nie dziwię Twojemu rozgoryczeniu.
    > Starasz sie ucziwie płacic podatki itp wiec ponizej pewnych stawek nie
    > możesz zejść.
    > Ale nie dziw się tez inwestorom. Przykładowo: Ty przedstawiasz oferte
    > inwestorowi i podajesz cenę 10zł/mkw a Twój pracownik w ramach fuchy
    > chce to zrobic za 3zł/mkw to raczej oczywiste jest że inwestor wybierze
    > tańszą ofertę.
    > Wielokrotnie sam w tenm sposób wybierałem. Np instalacja alarmowa- jak
> [...]
    Ostatnio mialem do wstawienia drzwi wewnetrzne, gladzie, kafelowanie,
    panele i malowanie. Firma, podobno tania, chciala:
    drzwi 200zl + 100zl(wykonczenie)
    gladzie 15zl/m2
    kafelki 45zl/m2
    panele 20zl/m2 + listwy 15zl/m
    malowanie 15zl/m2

    dogadalem sie z pracownikiem tej firmy i po swojej pracy/weekendy
    wykonal ta prace za:

    drzwi 40zl(calosc)
    gladzie 4zl/m2
    kafelki 35zl/m2
    malowanie 5zl/2

    panele kładła juz firma, bo mi sie spieszylo. Listwy montowalem sam,
    jeden niecaly weekend. Zaoszczędziłem prawie 2tys. zł na tych listwach