    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: mały agregat prądotwórczy - jaki?
    Date: Tue, 06 Mar 2012 06:56:15 +0100

    W dniu 2012-03-05 23:21, Budyń pisze:
    > tylko uwaga z tym podłaczaniem bo można kogos zabić jak przy okazji
    > wypuścisz napięcia na zewnątrz.

    jestem tego świadomy, puszczę to tylko do wydzielonych obwodów: piec i
    oświetlenie (oczywiście odłączając zewnętrzne zasilanie)

    rodzaj paliwa akurat już wybrałem: benzyna

    > a ja se uwazam ze jak nie ma prundu to wystarczy żeby piec ruszył i
    > światło było. Mam 2kVA i wystarczy na takie atrakcje.

    ja też wychodzę z takiego założenia, światło + piec. Zaniki napięcia u
    mnie są sporadyczne więc od biedy sam piec by wystarczył, ale wolałbym
    coś co już te oświetlenie pociągnie. Najtańsza chińszczyzna na znanym
    portalu aukcyjnym zaczyna się od 260zł, pytanie ile więcej warto wydać
    żeby się tym cieszyć dłużej, bo teoretycznie mocy ma wystarczająco -
    powyżej 1KW.
    Interesują mnie opinie typu: nie kupuj firmy nołnejm, mam i nie ma 1000W
    tylko 200W, albo w stylu 'mam tej firmy, chodzi mi na tym światło i
    jestem zadowolony'

    Lukasz