eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniemały agregat prądotwórczy - jaki?Re: mały agregat prądotwórczy - jaki?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: mały agregat prądotwórczy - jaki?
    Date: Tue, 6 Mar 2012 08:06:30 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <jj4d3i$ofb$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jj37r4$j6e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-86-137.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1331017650 25067 89.73.86.137 (6 Mar 2012 07:07:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Mar 2012 07:07:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jj37r4$j6e$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:445719
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości
    news:jj37r4$j6e$1@inews.gazeta.pl...

    > Będzie sporadycznie używany więc musi wytrzymać długo (w sensie: po
    > gwarancji ma działać mimo że niewiele go używałem :)
    > Co warto kupić, czego się wystrzegać?
    >

    Mam agregat CMI z Obi - mam go już 5 lat. Używam go w pracy. 2,2 kVA.
    Kosztował 800 zł, teraz widzę że ten typ (pod różnymi markami) można kupić
    za 500 -600 zł, np okresowo w Biedronce, lidlu. Kupiłbym jednak w markecie
    typu DIY, tam gdzie stale jest coś takiego w ofercie. Nie kupuj dwusuwów
    (moc zazwyczaj poniżej 1 kVA) bo będziesz się dodatkowo babrać z olejami i
    świecami zapłonowymi.

    Uważać trzeba teraz przede wszystkim na paliwo bo to nie jest benzyna w
    dawnym tego słowa znaczeniu. Obecnie dostępna "benzyna" jest mieszanką czort
    wie czego i przy dłuższym przechowywyaniu powoduje korozję zbironików,
    rozpuszczanie niektórych elementów z tworzyw sztucznych (np uszczelnienia w
    kranikach) itp atrakcje. Znamiennym niech będzie że "benzyny" przeznaczone
    dla lotnictwa mają zawsze w partii dostawy datę produkcji i okres
    przydatności. W ruchu lądowym tego się nie wymaga. Benzyn klasycznych raczej
    już nie będzie wiec warto o tym wiedzieć, przynajmniej na tyle że obecnie
    produkowane paliwa mogą wiązać lub wytrącać wodę i substancie
    przyspieszające korozję.
    Przy wyłączaniu agregatu warto zakręćić kranik i pozwolić aby paliwo w
    gaźniku zosatło do końca zużyte aż agregat sam zgaśnie bo powodowana przez
    paliwo korozja stopów stosowanych na gażniki i elementów mosiężnych jest
    wyjątkowo upierdliwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1