  • Data: 2012-05-10 11:29:25
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie, nie mam jeszcze żadnego sprzętu w tej lokalizacji - wszystko jest na
    > etapie planowania, badania i budżetowania
    > nie mam pewności czy w ogóle się uda zrealizować...
    > same chęci czasami nie wystarczą...
    >
    > jeszcze raz dziękuję!

    nawet przy słabej widoczności jak zastosujesz na połaczenie punk-punkt
    urządzenie NanoBridge M5 25dBi to przez nieduzą ilsoc drzew przebije sie,
    jak to sie nie przebije to już nic:) tak więc niekoniecznie musisz stawiac
    tak wielki maszt

    jako rozsyłający na szczycie walniesz z tej tez firmy urządzenie bulet i
    jakąś dookólną antenę 5GHz na allegro kupisz i 30klientów mozesz smiało
    podłaczyć albo i więcej

    ja swoj dom mam podłaczony własnie na takim urządzeniu do nadajnika mam 5km
    leci przez drzewa sygnał -82dBi
    w sumie nie ma nic o większej wydajności wi większej mocy, przechodziłtem
    przez ten temat :)

    pozdrawiam
    AT