  • Data: 2009-07-07 10:53:35
    Temat: Re: materac - sprężynowy, czy lateksowy?
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez lateksu na wierzchu materac z kokosem potrafi ugniatać w 'wystające
    > kości' :-).

    Ja tez mam taki (z allegro, zaden "markowy" producent) ktory lateks ma tylko
    po wierzchu 3 czy 4cm.
    Spi sie naprawde fajnie i wygodnie - kupilem ze wzgledu na samopoczucie - na
    starym lozku rano sie budzilem po prostu z bolem plecow. Po zmianie na
    materac - jak ręką odjął. Przy okazji zmienilem tez poduszke zwykla na te
    lateksowe-ergonomiczne (takie wygięte) - POLECAM. Trzeba sie co prawda
    przyzwyczaic trwa to moze dwie noce ale potem...po prostu warto.

    Za 2 materace 160x200 plus chyba cztery takie poduszki dalem na allegro
    ~1600zl jakis rok temu.
    Znajdziesz napewno (do autora topicu ;) ), jest tam tego od groma. Chodzily
    za mna mysli zeby kupic cos "firmowego" i "polecanego" no i oczywiscie
    "markowego" (czyli do firmy typowo "materacowej") ale zaryzywakoelm i nie
    zaluje.

    Pozdrawiam

    Kane