    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: membrana dachowa - przemyslenia
    Date: Tue, 23 Feb 2010 21:46:47 +0100

    M pisze:

    Jak na razie firmy dają takie długoletnie gwarancje i nie
    > bankrutują.

    Raczej błędne jest odnoszenie wszystkiego do producentów tylko, bo oni
    sobie poradzą - zwłaszcza, że jeśli mówimy o gwarancji, to dotyczy ona
    jedynie folii.

    Bardziej sprawa boli inwestorów i to z ich strony trzeba spojrzeć...
    Mnie nie przekonują dywagacje teoretyków na temat tego co sie stanie z
    moją folią za piętnaście, czy dwadzieścia pięć lat. Jeśli faktycznie
    folia mi się zniszczy, to mam do remontu cały dach, gdzie koszt samej
    folii jest w zasadzie pomijalny. Na prawdę nie obchodzi mnie czy
    producenci folii bankrutują..., mnie obchodzi, czy ja nie zbankrutuję
    !!! Kiedy mam zamiar położyć dachówkę ceramiczną, która jest objęta
    gwarancją np. 50 lat, to chcę, żeby i to co pod dachówką wytrzymało co
    najmniej tyle właśnie.

    Dlatego i mnie zafrapował temat pełnego deskowania. Nie gadałem jeszcze
    z majstrem, ale zrobię to, bo przemawia do mnie sprawdzona +w praktyce+
    metoda duuużo bardziej niż jakieś tam :-) 'ekstrapolowane' dywagacje
    półmądrali z laboratoriów. Nie oni będą w razie czego finansować
    przymusowy remont mojego dachu...