  • Data: 2010-12-18 17:51:11
    Temat: Re: mieszadła do automatu chlebowego
    Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1c41lh2h5h890$.mlp0mwegyvv6$.dlg@40tude.net...
    > Gdzie można kupić mieszadła do automatu?
    >
    > Dobrałbym cos z allegro ale tam ma podobne mieszadła tylko dwóch userów po
    > 40zł sztuka, czyli za dwa wraz z przesyłka musiałbym zapłacić prawie
    > 100zł a za cały automat dałem 160... to chyba jakaś kpina.
    > Poza tym nie ma żadnej gwarancji że akurat pasują.
    > Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa
    > polityka.

    Z tego co aktualnie czytam na allegro cena ok. 44 zł (z dostawą 50 zl)
    dotyczy KOMPLETU 2 SZTUK.
    Ponadto sprzedawca prosi o kontakt PRZED zakupem w celu upewnienia się czy
    oferowane mieszadła będą klientowi pasować do posiadanego modelu.
    Może spróbuj pokorespondować ze sprzedawcą. Pamiętam, że jest kooperatywny.

    JBP