  • Data: 2012-06-26 23:06:33
    Temat: Re: mocowanie skrętki do ściany za pomocą zszywek
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "cation" <c...@w...pl> wrote in message
    news:jsd6jf$151$1@mx1.internetia.pl...

    > ....Że co? Od kiedy??? Weno mnie oświeć

    Kodujesz czujki rezystorami o odpowiednich wartościach 0.5k 1k 2k i 4k (2 do
    potęgi)
    Dajesz je równolegle z kontaktronami w czujnikach, a kontaktrony szeregowo.
    Na każdą taką czwórkę wystarczą 2 żyły.
    W kablu 10 żyłowym będzie 5 mas i po jednej żyle do każdej czwórki.
    Mając 21 wejść jesteś w stanie rozpoznać imiennie 84 kontaktrony czy
    przekaźniki w czujkach.
    Możesz sobie je nazwać

    lewe w kuchni uchylone
    prawe w kuchni uchylone
    lewe kuchnia otwarte
    prawe kuchnia otwarte

    i 2 żyły na to poszły.

    Ściągnij instrukcję i poczytaj (tam niżej jest link)
    http://tanieogrzewanie.istore.pl/pl/inteligentny-dom
    -centrala-alarmowa-plc-pomiar-temperatury-termostaty
    -obsluga-przez-internet-z-pc-i-komorek-z-androidem.h
    tml