  • Data: 2012-04-12 08:33:08
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Do kilometra mam wszystko co potrzebuje do zycia - wulkanizatorow,
    > elektrykow/mechanikow/lakiernikow samochodowych, przedszkola /
    > szkoly i tak dalej :-) Kosciol tez jest bliziutko choc ja tam akurat nie
    > chadzam.

    Zdaje się, że mam niemal identycznie. Spokojna dziela w sąsiedztwie lasu,
    bloki widać gdzieś tam w oddali.
    Problem mam jednak inny. Mój dom stoi przy nowo wybudowanej ulicy, która ma
    jakieś 2 km długości i na całej jej długości z obu jej stron (sic!) są
    szerokie ścieżki rowerowe i chodniki. Jak przychodzi weekend to mam tam
    TŁUMY z miasta rolkarzy, nordicwalkinkowców i kościołowych spacerowiczów :-)
    Zaczyna się ok. godz. 10.00 a kończy ok. 17tej. Potem jest cisza, nie ma
    nikogo przez cały tydzień :-D