  • Data: 2012-04-12 10:20:22
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2012 08:23:09 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Nie wiem, nie znam się, nie widziałem na oczy takich kamer ale z tego co
    > czytam to matryca w kamerach z trybem nocnym jest bardzo czuła i pewnie
    > dlatego mają tylko kilka diod. W trybie nocnym obraz jest mono a te ubnt
    > mają wyłącznie kolor.

    Dlatego jest czula bo jest wlasnie mono. Mysle jednak ze wiekszy reflektor
    podczerwieni za 200 pln i tak "popelni" lepszy obraz i lepsza widocznosc w kamerze
    color niz kamera b/w z kilkoma malymi diodkami podczerwieni wbudowanymi w swoj
    korpus. Niech sie ktos w tym obeznany wypowie! :)

    > Poza tym ja pociągnąłem tylko kable LAN do kamer ip także nie miałbym
    > możliwości zasilania tych promienników.

    One sa zasilane 12V tak jak kamery, a po LANie mozesz sporo puscic - jestem pewien ze
    da sie puscic ta skretka rowniez zasilanie do nich :)
    pozdr.

    --
    Adam