    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: montaż drzwi wejsciowych
    Date: Wed, 30 Mar 2016 21:37:40 +0200

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:56fc2570$0$688$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak, jak ta do łazienki.

    Czyli takie standardowe drzwi do wielkiej płyty - jak pisał Zenek
    Kapelinder.

    > Nigdzie nie spotkałam drzwi, z taką obniżającą belką, wśród tych które
    > widziałam na klatkach schodowych.

    Sprzedali Ci inny rodzaj drzwi i ościeżnicy niż mają sąsiedzi.

    > Uważasz, że powinnam przewidzieć coś czego nie widziałam na tych nowych
    > drzwiach jakie ludzie sobie powstawiali.

    Niestety tak. Należy trzy razy sprawdzić co się kupuje, ponieważ sprzedający
    wciskają wszystko jak leci, bez troski o zadowolenia klienta.
    Powinnaś się upewnić, że zamawiasz drzwi wyglądające jak te u sąsiadów.

    > Widziałam jak wyglądają drzwi na zdjęciu i znałam kolor, bo go wybrałam.
    > Natomiast pan obiecywał, że to będą drzwi z nową ościeżnicą,
    > ładnie, nowoczesne, szczelne i wyciszające hałasy z klatki schodowej.

    Czy widziałaś też zdjęcie ościeznicy?

    > Nie wszystkie warunki są w pełni spełnione.

    Jakie nie są spełnione? Nie są ładne, nowoczesne, szczelne czy wyciszające
    hałasy?

    > Realizacja mija się z ofertą słowną i obietnicami jak to będzie
    > wszystko ładnie i dobrze zrobione.

    Jest ładnie i dobrze zrobione, ale wygląda inaczej niż byś sobie życzyła.

    > Nie widzę tu mojej winy.
    > Nie to, że są niedobre drzwi. Są tylko źle osadzone z powodu źle
    > zamontowanej ościeżnicy lub nieodpowiedniej do tych warunków ościeżnicy.
    > Facet był w mieszkaniu, bo brał pomiary do wymiany okien, i widział
    > dokładnie jakie są warunki w mieszkaniu i jak wygląda miejsce,
    > w które będzie trzeba wstawić nową ościeżnice z drzwiami.
    > Nie zająknął się o jakichkolwiek trudnościach.

    Węcej winy jest po jego stronie, ponieważ nie uprzedził Cię o tym, że drzwi
    będą niższe.
    Czy widziałaś zdjęcie drzwi z ościeżnicą czy samych drzwi?

    > Właśnie złożyłam pisemną reklamację. To nie są buty, które mogę zapakować
    > i odesłać
    > Wymagam naprawienia, czyli wymiany drzwi.

    Drzwi są dobre i dobrze zamontowane. Są jednak inne od tych, które chciałaś
    kupić.
    Może spróbuj z przepisu o niezgodności towaru z umową?

    Mogę Cię pocieszyć, że mnie też kiedyś "wkręcili" w drzwi. Facet przy
    pomiarach pomylił się o 2 cm i futryna okazała się za wąska. Dało się to
    jednak zamaskować i jest do przyjęcia.
    Teraz wszystko sprawdzam 3 razy, ale i tak czasem coś nie pasuje.

    Budowlanka to taka dziwna dziedzina działalności człowieka, że jak można coś
    źle zrobić, to na pewno zostanie to źle zrobione. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba