  • Data: 2010-01-13 21:51:15
    Temat: Re: mury zew i nosne z czego
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hilbvd$14g7$1@news2.ipartners.pl...

    > trąbę przez gaziarzy na wysokich kosztach stałych dopiero powyżej 1500m3
    > można mówić o tym że w W3 cena za gaz jest niższa niż w W2.

    Granica oplacalnosci gdzies zawsze jest.

    > No ale ja nie głosiłem takich radykalnych poglądów. Gdzieś napisałem że
    > jak już, to dawać te 15cm jakie są teraz trendy.

    A nie, to nie bylo do Ciebie. Nie pamietam nawet, zebys w tych czasach pisal
    na grupie.

    > To jest tak. Póki zima jest w miare ciepła to jest OK. Ale jak nam jakiś
    > miesiąc dupę przymrozi i wyskoczy z temperaturami po -20stC noc w noc tak
    > jak to miało miejsce w styczniu 2009 to już się głupio robi na widok
    > rachunku za ogrzewanie za taki miesiąc.

    Pytanie tylko czy warto dla paru dni raz na pare (nascie?) lat. A jak przez
    kolejnych pare lat zimy beda cieplejsze to okaze sie, ze inwestycja nie
    zwroci sie nawet i po 15 latach. Zaczyna sie wrozenie z fusow i tyle.
    Pisalem juz, ze wiecej wydaje sie na piwo i jakos nikt z tego tragedii nie
    robi. Poltorej godziny na basenie w Golebiewskim kosztuje rodzine czesto
    tyle co te sezonowe oszczednosci, a tu taka celebra. Nie mam nic przeciwko
    ociepleniom, ale progres grubosci na scianach jest kosmiczny, kwadratowy
    mozna by rzec. O ile te 20cm jestem w stanie zrozumiec to pojawiajace sie
    coraz czesciej 30 traca jakims lobby. Tysiac tu, tysiac tam co to za roznica
    na budowie. :-))

    > Elektryk zdemoluje, hydraulik dołozy.

    Praktycznie wszystkie przejscia hydrauliczne zwykle sa pianowane, zwykle.

    > Wystarczy że masz tępego bolka z wiertarka który z nadmiarem siły wiercąc
    > przez styropian pod kołki do styropianu zdemoluje komory w pustakach co
    > drugą dziurę i jeszcze wjedzie wiertłem za głęboko niz to jest potrzebne.

    Ale to i tak w obrebie jednego pustaka wiec problemu wlasciwie nie ma.

    > Jak ocieplali u mnie to widziałem że każda płyta nie była na placki lecz
    > dookoła równo smarowana po obrzeżach oraz kilka placków po srodku płyty. W
    > ten sposób nie ma mowy o podwiewaniu.

    Ja wszedzie widze na placki od dolu do gory. Nie pomoze i 40cm styropianu.

    Pozdro.. TK