  • Data: 2010-12-06 11:09:54
    Temat: Re: musze przedluzyc kabel
    Od: "tarnus" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:797d65b7-af3a-436e-a58e-ab17f31cb110@y31g2000vb
    t.googlegroups.com...

    > A wlasciwie to skad mialoby sie niby wziasc uszkodzenie ? Jedna prosta
    > zasada - nim cokolwiek wiercisz to sprawdzasz zdjecia. Ja mam
    > porobione zdjecia z duza, dwumetrowa linijka przykladana do jakichs
    > stalych elementow i nie ma szans, zeby jakikolwiek przewod w scianie
    > uszkodzic bo zwyczajnie wiem gdzie biegna. Mniej z tym roboty
    > (przejrzenie fotek) niz nawet z wymiana kabla w peszlu :)

    Bardzo ladnie ze masz zdjecia. Ja tez mam zdjecia z instalacji z
    przykladanym metrem aby bylo latwo zlokalizowac co do milimetra i uniknac
    klopotów. Ale co ma poczac wlasciciel developerskiego domu w którym nikt,
    nawet elektryk po miesiacu nie ma pojecia co i jak jest poukladane w
    scianach? Sa tez tacy frywolni inwestorzy którym jest wsio rybka co robi
    elektryk a potem wolaja kolejnego drugi, trzeci raz bo nie moga dojsc do
    ladu. W pewnym domu mialem przypadek gdy elektryk (inzynier... sie chwalil)
    zapomnial podciagnac... przewód L do wylaczników krancowych. Wszedzie na
    klatce schodowej bylo juz zrobione marmolino wiec kucie odpadalo. Na
    szczescie byl peszel i dalo sie bez kucia dociagnac od najblizszej puszki
    brakujacy przewód.
    Uszkodzenie to jedno a koniecznosc dolozenia czegos o czym sie za pózno
    przypomnialo albo zaszla zmiana to drugie.

    Marek