  • Data: 2010-08-29 20:40:24
    Temat: Re: naczynia
    Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-29 22:29, Chiron pisze:

    > Skoro polecasz...jednak ja też kiedyś kupiłem u nich- i już ich nie mam.

    Hm, ja je tylko na oko oceniałam i to nie były żadne komplety garnków,
    tylko pojedyncze garnki.

    > Słyszałem o firmowych garach, ze szlachetnej stali tej samej, co Zepter,
    > ale o połowę tańsze. Szukam czegoś na dłużej. Jeśli chodzi o tę patelnię
    > z Lidla- to masz jakieś jej parametry (może kod PLU)?

    Bywają u nich patelnie z tytanową powłoką. Jedną mam już kilka lat
    (przynajmniej 3 lata) i cały czas się świetnie trzyma. Jest lepsza od
    teflonowej. Kodu oznaczonego PLU nie widzę, są jakieś numery na niej,
    ale nie wiem, czy to ten kod. Co chyba dość istotne - produkowana we
    Włoszech, nie w Chinach.

    Ewa