  • Data: 2010-08-29 21:02:25
    Temat: Re: naczynia
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-29 21:54, Chiron pisze:
    > Chciałem się Was poradzić: nie mam kasy na garnki i patelnie Zeptera czy
    > Philipiaka. Czy można kupić coś, co znacznie przewyższa jakością
    Gdybym byl nawet milionerem zal mi by bylo kasy na garnek za 200 zl +
    koszmarna cena zwiazana z marka produktu...
    Zamiast tego badziewia kup sobie bardzo solidne i wykonane z byc moze
    jeszcze lepszej stali garnki Fiskarsa (Ci nie musza dodawac sobie
    ideologi i pseudofachowych terminow bo Fiskars to najlepsza stal od 1649
    roku ;)).
    Ja uzytkowuje takowe i na prawde nic nie moge im zarzucic.
    Maja idealnie plaskie dno mimo paru goracych przepalen na sucho nic sie
    nie zdeformowalo. Scianki sa bardzo grube i ladnie wyoblone na zewnatrz.
    Czesc z nich ma jednostki naniesione trwale i czytelnie laserem wewnatrz
    garnka. Pokrywki sa rowniez dosc grube, raczki sa wykonane z jakiegos
    silikonu czy cus. Grunt ze wytrzymuja wielokrotne mycie w zmywarce na full.
    Dadza sie kupic pojedynczo (tak jak ja je kupilem).
    Jak chcesz jakis szczegolow czy powiekszen to wal na priva ;)
    Wygladaja w kazdym razie bardzo skromnie:
    http://www.megamedia.pl/_p/51/n/garnki-fiskars-funct
    ional-form-z-pokrywka-7l-p51587.jpg

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom