  • Data: 2011-03-02 22:10:57
    Temat: Re: nagrzewnica włąsnej roboty
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papu5murf" <d...@b...ru> napisał w wiadomości
    news:ikm9h5$pgk$5@news.onet.pl...

    > ojej, chyba siem fszystkie grupowe trole żuciły do wontku, adamy, budynie,
    > mańki, dyjory, alexy kogoś pominołem?:O)
    > jak szczą i szczekają bo tylko to umiom:O)

    Jak widać nie dało Ci to nic do myślenia.
    Napiszę więc wprost.
    Umiesz pisać normalnie i Twoje "byki" nie są związane z żadną chorobą typu
    dysleksja, ale tylko wtedy, kiedy żebrzesz o informacje.
    Kiedy odpowiadasz pisząc z błędami ortograficznymi i trolując, dajesz
    wszystkim do zrozumienia, że masz ich w d...... i nie masz dla nich
    szacunku.
    Dlatego też nie dziw się, że wszycy mają treraz Ciebie w d... i nie mają dla
    Ciebie szacunku.
    Jesteś traktowany dokładnie tak samo jak Ty traktujesz innych.
    Aż dziw bierze, że ktokolwiek Ci odpowiada w temacie wątku.
    Co zaś się tyczy Twoich pytań to wyobraź sobie, że znam odpowiedzi na te
    pytania, przynajmniej na ich część. Co do budowy solarów własnej roboty to
    mógłbym Ci wskazać stronę internetową, na której jest właśnie pokazane jak
    się liczy i buduje takie solary. Tak się składa, że to właśnie dwóch moich
    znajomych opracowało i prezentowało takie kolektory własnej roboty oraz
    wyliczenia.
    Ale skoro masz taki stosunek do innych to niestety będziesz musiał sobie
    poradzić sam.