  • Data: 2011-03-03 16:42:19
    Temat: Re: nagrzewnica włąsnej roboty
    Od: "Papu5merf" <s...@p...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Alexy" napisał:

    > Jak widać nie dało Ci to nic do myślenia.
    > Napiszę więc wprost.
    > Umiesz pisać normalnie i Twoje "byki" nie są związane z żadną chorobą
    > typu dysleksja, ale tylko wtedy, kiedy żebrzesz o informacje.
    > Kiedy odpowiadasz pisząc z błędami ortograficznymi i trolując, dajesz
    > wszystkim do zrozumienia, że masz ich w d...... i nie masz dla nich
    > szacunku. Dlatego też nie dziw się, że wszycy mają treraz Ciebie
    > w d... i nie mają dla Ciebie szacunku.
    > Jesteś traktowany dokładnie tak samo jak Ty traktujesz innych.

    patszonc na tfoje marne psychoanalizy widzę że masz nieźle nasrane we łbie,
    powinieneś chyba zająć sie studiowaniem psychiatrii!:O)

    > Aż dziw bierze, że ktokolwiek Ci odpowiada w temacie wątku.

    to tesz ci siem we łbie nie mieści?:O)

    > Co zaś się tyczy Twoich pytań to wyobraź sobie, że znam odpowiedzi
    > na te pytania, przynajmniej na ich część.

    a śfistak siedział i zawijał w te sreberka!:O)

    > Co do budowy solarów własnej roboty to mógłbym Ci wskazać stronę
    > internetową, na której jest właśnie pokazane jak się liczy i buduje
    > takie solary. Tak się składa, że to właśnie dwóch moich znajomych
    > opracowało i prezentowało takie kolektory własnej roboty oraz wyliczenia.
    > Ale skoro masz taki stosunek do innych to niestety
    > będziesz musiał sobie poradzić sam.

    nie pytałęm jak się liczy i buduje solary bo to wiem i mnie to nie
    interesuje, a włąściwą odpowiedć jusz uzyskałem bo na szczęście tom grupe
    czytują nieco bardziej rozgarnięci od ciebie!:O)