  • Data: 2020-04-22 14:10:27
    Temat: Re: najcieńsza rurka do karanu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 kwietnia 2020 11:53:07 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    >i do tego nie
    > ty się bujasz z serwisantem tylko sprzedawca, bo w przypadku kotłów tych
    > firm to na sprzedawcy ciąży obowiązek zapewnienia serwisu.

    To zaleta czy wada?;)
    Bo ja przyzwyczajony jestem ze jak coś się popsuje to dzwonię nma infolinie
    producenta i ten organizuje obsługę serwisowa
    Poi kiego mam jeszcze lokalnemu sprzedawcy tyłek zawracać.

    > Tutaj nie jest tak jak z innymi firmami: "sprzedaliśmy ci kocioł to
    > teraz spierdalaj i się bujaj z serwisem sam".

    Sprzedawcy ACV/Thermagen to jacyś automagicznie inni jak sprzedawcy Termetów?
    Jakieś testy uczciwości przechodza czy o co chodzi że klienta co to termeta kupił na
    drzewo spławiają a klienta co kupił ACV jak VIPa traktuja?

    > Oczywiście inną kwestią jest jak w danym regionie jest jedyny serwisant
    > i ma w ch.... roboty.

    Ano własnie

    > Poza tym jak nie chcesz korzystać z serwisu tylko naprawiać sam to
    > dzwonisz do firmy i masz część u siebie następnego dnia lub za dwa dni.

    Ale to norma teraz przecież jest.
    Nie pamiętam sytuacji żeby paczka w moim paczkomacie znalazła się później jak
    następnego dnia po nadaniu. A kupuje sporo