eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienajcieńsza rurka do karanu › Re: najcieńsza rurka do karanu
  • X-Received: by 2002:aca:b854:: with SMTP id i81mr6307665oif.22.1587557427918; Wed, 22
    Apr 2020 05:10:27 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:b854:: with SMTP id i81mr6307665oif.22.1587557427918; Wed, 22
    Apr 2020 05:10:27 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!weretis.net!fee
    der7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!n
    ews-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegrou
    ps.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 22 Apr 2020 05:10:27 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5ea01400$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.195;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.195
    References: <r7e7hu$4a7$1@dont-email.me> <5e9b7c20$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7gvns$6fv$1@dont-email.me> <5e9c2237$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7i8ib$lma$1@dont-email.me>
    <5e9cd1b1$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5e9f4000$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5ea01400$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: najcieńsza rurka do karanu
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 22 Apr 2020 12:10:28 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:562410
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 22 kwietnia 2020 11:53:07 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    >i do tego nie
    > ty się bujasz z serwisantem tylko sprzedawca, bo w przypadku kotłów tych
    > firm to na sprzedawcy ciąży obowiązek zapewnienia serwisu.

    To zaleta czy wada?;)
    Bo ja przyzwyczajony jestem ze jak coś się popsuje to dzwonię nma infolinie
    producenta i ten organizuje obsługę serwisowa
    Poi kiego mam jeszcze lokalnemu sprzedawcy tyłek zawracać.

    > Tutaj nie jest tak jak z innymi firmami: "sprzedaliśmy ci kocioł to
    > teraz spierdalaj i się bujaj z serwisem sam".

    Sprzedawcy ACV/Thermagen to jacyś automagicznie inni jak sprzedawcy Termetów?
    Jakieś testy uczciwości przechodza czy o co chodzi że klienta co to termeta kupił na
    drzewo spławiają a klienta co kupił ACV jak VIPa traktuja?


    > Oczywiście inną kwestią jest jak w danym regionie jest jedyny serwisant
    > i ma w ch.... roboty.

    Ano własnie

    > Poza tym jak nie chcesz korzystać z serwisu tylko naprawiać sam to
    > dzwonisz do firmy i masz część u siebie następnego dnia lub za dwa dni.

    Ale to norma teraz przecież jest.
    Nie pamiętam sytuacji żeby paczka w moim paczkomacie znalazła się później jak
    następnego dnia po nadaniu. A kupuje sporo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1