    Subject: Re: najemca nie płaci jak go wykurzyć
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: wolim <n...@p...tu>
    Date: Thu, 20 Oct 2016 08:29:21 +0200

    W dniu 2016-10-20 o 08:02, quent pisze:

    > Ale bzdury...
    > Umowa jest umowa (co oczywiście nie dotyczy to socjalizmu) po co jakieś
    > idiotyczne przepisy?
    > Wolni ludzie mogą umawiać się na cokolwiek mają ochotę.

    Wolni ludzie mogą umawiać się na cokolwiek, ale ma to być zgodne z
    powszechnie obowiązującymi przepisami. W tym, w szczególności, z
    przepisami Kodeksu cywilnego. I tu już, niestety, zaczynają się schody.
    A Kodeks cywilny w sprawach wynajmu ma bardzo dużo do powiedzenia. Niestety.

    Też jestem za urynkowieniem pewnych przepisów, ale mamy to co mamy. Z
    drugiej strony patrząc, państwo powinno też dbać o przepisy tych
    głupich, którzy nie rozumieją co czytają. W jakiś sposób ich chronić
    przed chciwymi inteligentami. Wbrew pozorom, jest ich (tych głupich)
    pewnie lepiej jak 80% z całego społeczeństwa. Ładny elektorat.

    A w nawiązaniu do tych, co nie rozumieją co czytają, i których w
    społeczeństwie jest przewaga. Demokracja nie jest wcale idealnym
    rozwiązaniem, bo zgodnie z jej założeniami dwóch żuli spod sklepu ma
    więcej do gadania niż jeden profesor. Ale wymyśl coś lepszego...

    Pozdrawiam,
    MW