  • Data: 2013-03-30 02:08:49
    Temat: Re: nawóz w granulkach
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 13:20:53 +0100, Lombroso napisał(a):

    > Użytkownik "user" <b...@d...com> napisał w wiadomości

    t...

    > jak mówił przedpiszca, azofoskę kup i syp...
    >
    > Lombroso

    Warto byłoby też najpierw sprawdzić skład chemiczny i odczyn gleby, bo
    jeśli jest kwaśna, to trzeba zwapnować, inaczej nawóz nie zostanie
    przyswojony przez rosliny.
    http://poradnikogrodniczy.pl/gleba.php
    http://www.lodr.pl/doradztwo/produkcja-roslinna/gleb
    a/146-jak-pobierac-proby-glebowe-z-pol-uprawnych

    --
    XL