eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieniby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
  • Data: 2013-05-07 19:21:20
    Temat: Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 19:03:10 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    niej jest. Ja bym poszedł w tym kierunku. Po co gminie droga jaka występuje w tym
    temacie? Chyba tylko po to żeby mieć problem.

    > Przypominam ze gmina SAMA ten kawalek drogi przejela. Tylko i wylacznie po to zeby
    ulatwic przyszlym wlascicielom dzialek dostep do drogi / mozliwosc wybudowania
    domkow. Nikt jej do tego przejecia nie zmuszal - to byla zwykla, prywatna dzialka :)
    SKORO sie juz tego podjeli to nie uwazasz, ze powinni isc za ciosem i jednak cos z ta
    droga zrobic? Podzial terenu byl w 2001r, a miasto dzialke przejelo w 2003r. - 10 lat
    temu!

    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.