eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieniby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
  • Data: 2013-05-07 20:57:44
    Temat: Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 20:19:55 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Macie pewnie tez maly plug do odsniezania :-)
    Quad by wystarczył;) Ale nie mamy;)
    Tej zimy nie było konieczności odśnieżania jeśli dobrze pamiętam
    W ubiegłych latach jak napadało więcej śniegu to zdarzyło się mi czy sąsiadowi
    zatrzymać pług odśnieżający pobliską drogę gminą i uczynny kierowca te 100 metrów
    zboczył z trasy;).
    Ale to sporadyczne przypadki były. Mieszkam na Pomorzu i tu takiego śniegu jak w
    jakiś Bieszczadach nie bywa. Autem spokojnie można przejechać. Jednej zimy do
    drewnianej europalety przybiłem metrowej grubości grubą deske i przeciągnełem taki
    "pług" zaczepiony za hak mojego Galaxy. Spokojnie dało rade tym odśnieżyć ale to
    zrobiłem tak w ramach rozrywki;)
    100 metrów to naprawdę nie tragedia.