eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieniby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
  • Data: 2013-05-07 22:20:14
    Temat: Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 22:00:23 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    przez gminę obowiązków od obywateli. Masz z czego ująć.

    > Nigdy zdjecia z fotoradaru strazy miejskiej nie dostales?:) Nigdy nie slyszales jak
    straznicy czepiaja sie babci sprzedajacej koperek na chodniku? Sprobuj nie zaplacic
    podatku to zaraz bedziesz mial komornika + odsetki i oplaty na glowie. Ty chyba w
    jakims alternatywnym swiecie zyjesz :)

    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    kilka lat temu dostałem mandat od straży miejskiej. Ale oni się nie czepiali. Ja
    wtedy przekroczyłem prędkość i mandat mi się należał. Poszedłem poprosiłem żeby był
    trochę niższy. Zgodzili się i dostałem najniższy z widełek. A chcieli najwyższy. To
    ja mam za to ich lubić czy nie lubić? Z tymi babciami to trochę przesada. Chyba wolą
    zakładać blokady na źle zaparkowane samochody. Robią to nagminnie tam gdzie mieszkam.
    Ale nigdy nie zauważyłem blokady na poprawnie zaparkowanym samochodzie. Sam w zeszłym
    roku ze trzy razy dzwoniłem do SM bo kretyni tak zaparkowali że nie mogłem wyjechać z
    bramy. Zawsze przyjechali. I po kilkunastu minutach samochód był zapakowany na lawetę
    i odwieziony na jakiś parking strzeżony na obrzeżach miasta. Co do podatków. Nie
    płacę bezpośrednio gminie żadnych podatków i opłat. Jak miałem psa to też nie
    płaciłem. Tak na lewo go chyba trzymałem. Z łapanki z psem nigdy mnie nie wzięli. Nie
    widzę żeby gmina była jakimś aparatem ucisku. To normalna instytucja jakich wiele. Ma
    coś do zrobienia i to robi.