eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieniby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
  • Data: 2013-05-07 23:22:46
    Temat: Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 22:29:09 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    wtedy przekroczyłem prędkość i mandat mi się należał. Poszedłem poprosiłem

    > No widzisz - a mi sie nalezy droga bo tak wynika z przepisow prawa i co ?:) Niechaj
    gmina droge robi skoro mi sie nalezy.

    > [...]
    go chyba trzymałem. Z łapanki z psem nigdy mnie nie wzięli. Nie widzę żeby gmina była
    jakimś aparatem ucisku. To normalna instytucja jakich wiele. Ma coś do zrobienia i to
    robi.

    > To zacofana gmine masz bo u nas kazdy pies musi miec wszczepionego czipa. Jak ma
    czipa to odrazu jest w elektronicznej bazie urzedu i placisz za niego podatek (acz tu
    chwale moja rade miejska - zniesli w zeszlym roku podatek za psy :) - tym niemniej,
    nie ma czipa = mandacik. Straz ma przy sobie czytniki i w kazdym momencie moze
    sprawdzic czy pies zaczipowany (= czy placisz za niego podatek ;)

    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    To wystaw gminie mandat jak się należy a nie realizują. Do sądu też możesz iść. I to
    jest chyba najlepsza propozycja. Idź do sądu. nawet taki specjalny administracyjny
    jest. To chyba od takich spraw jest ten sąd. Potem opisz co się działo. Będzie
    informacja z pierwszej ręki. Jak by ktoś chciał przyjmować zakłady to obstawiam 1:3
    że Cie wypiąstkują i dyplomatycznie odpowiedzą żebyś spierdalał.