eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieniby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
  • Data: 2013-05-08 12:59:05
    Temat: Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 maja 2013 12:47:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > O ile nie ma odpowiednio masywnej sniezycy.
    O ile.
    Ale nawet wtedy nie jest tragedia zapłacenie komus paru złotych żeby jakiś sprzetem
    na dwie minuty zboczył z kursu.
    Zresztą przy drodze gminnej i tak chodniki w większości przypadków odśniezac trzeba.
    Pewnie że w większości przypadków lepiej miec pod oknem droge gminną o która gmina
    dba- w moim przypadku to bez sensu było- bo pewnie asfaltu czy innej docelowej
    nawierzchni gmina by szybko nie zrobiła a zyskałbym przelotową droge pod domem.
    Teraz mam 100metrów prywatnej na która nikt niepowołany nie wjeżdza. Pomimo ze ok 1km
    od centrum miasta mam tu spokój jak na wsi. Rower na podjezdzie stoi dzień i noc a i
    aut zamykać nie zamykam.