  • Data: 2009-07-11 16:06:07
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:h3abve$stl$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > najgłupszy pomysł jaki słyszałem...
    > myślisz, że zdanie takiego egzaminu poza wyższą ceną coś Ci zagwarantuje?
    Tak zagwarantuje. Będzie się tych właścicieli firm i ich robotników
    egzaminować do bólu co roku, z teorii, meteriałów i z praktyki. Trzydniowy
    egzamin raz do roku, po 8 godzin dziennie z kilku przedmiotów.
    Jeszcze bym dodał prawo karne za wykonywanie usług bez uprawnień i
    instytucję opinii inwestorów lub choćby książkę z wpisami inwestorów.
    Za brak wpisów brak certyfikatu za fałszywe wpisy wiadomo.