eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-30 13:02:29
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-30 09:35, Ergie pisze:> Aha, czyli wystarczy mieć odpowiednio
    dużą działkę i można postawić
    > hipermarket na osiedlu domków jednorodzinnych wystarczy, że będzie miał
    > max. dwie kondygnacje i zachowane odległości od granic? Już z tego
    > przykładu wynika, że dochodzi kolejne kryterium - maksymalna powierzchnia
    > lub kubatura. Idźmy dalej oczyszczalnia ścieków też ma zachowane
    > odległości i wysokość więc co, też ją można budować gdzie się chce? I tak
    > dalej...

    Jaka oczyszczalnia ścieków - chodzi o PZP dla zabudowy *jednorodzinnej*!!!

    > Wróćmy do tego kształtu i koloru dachu. Ja nie uważam, że jeden kształt
    > albo kolor jest lepszy od innego, ale że okolica powinna być spójna.
    > Zobacz np. alpejskie wioski i wyobraź sobie teraz tam betonową kostkę.

    Jestem w Alpach średnio raz do roku i nie muszę sobie wyobrażać kostki - one
    tam są! Dasz wiarę?
    Ostatnio widziałem taką
    http://zeospot.com/modern-home-design-house-haller-b
    y-haller-jurgen/house-haller-in-mellau/