eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-30 13:08:08
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic. Pytanie brzmi dlaczego nikt narzuconej monogamii nie nazywa
    > faszyzmem.

    Nie wiem czy nikt.
    Nie wiem czy jest narzucona.

    > chrzanisz bzdury, z iloma ludzmi sie nie gada to uważają ze plany sa
    > głupawe i ograniczające.

    No jeśli to ci kretyni co to najpierw kupują a później czytają co kupili to
    się nie dziwię,

    > A co z tymi kretynami, którzy mieli ziemie przed powstaniem PZP?

    Gdy wybrałem okolicę gdzie chcę mieszkać sprawdziłem MPZP wszystkich
    okolicznych wiosek i dzielnic pobliskiego miasta aby wybrać te które mi
    odpowiadają i dopiero potem szukałem działek.

    Zrobiłeś rozsądnie, nikt Ci tego nie wypomina. Jednak nie o tym jest mowa.