  • Data: 2009-06-01 08:30:30
    Temat: Re: noze kuchenne - roznice
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 01:06:15 +0200, doslaw napisał(a):

    > no wiec wlasnie...
    > ja mam taki jeden, ktory rewelacyjnie kroi i taki drugi z tej samej
    > firmy, ktory jest kiepski (bo ma male zabki;) )
    > mimo, ze to sa noze z nizszej polki (jakies 50 zeta) to akurat ten do
    > chleba jest super
    >
    > czego nie moge powiedziec o jego bracie, normalnym duzym szerokim do
    > krojenia, ktoremu niewiadomo kiedy powstal uszczerbek, dosc duzy ;)

    Na kilkanaście posiadanych różnego autoramentu i maści noży używam
    jednego-dwu. I tyle. Reszta tylko leży. Trafić na dobry nóż to sztuka. Przy
    czym z doświadczenia już wiem, ze te dobre wcale nie ukrywają się między
    najdroższymi. te najdroższe mają, owszem, design, dużo stali, jakieś tam
    pseudoudogodnienia, które to rzezcy w sumie tylko przeszkadzają. Nóż ma być
    prosty, tani, lekki i ostry, no i nie tępiący się w zmywarce. Te warunki
    spełniają jedyne dwa, wcale nie drogie, noże - reszta tylko kasę pochłonęła
    i leży.