  • Data: 2009-06-01 08:42:40
    Temat: Re: noze kuchenne - roznice
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 02:58:43 +0200, Panslavista napisał(a):

    > noża

    > Raczej poczytaj o pracy ostrza, kątach ostrza, kątach przyłożenia ostrza.

    :-DDD

    > Taki nóż musi być ustawiony płaszczną ostrza pod kątem przyłożenia do
    > płaszczyzny kromki.

    Sorry, próbowałam, nie jestem tępa - w odróżnieniu od owych noży - ale
    rano, zaspana, nie mam ochoty mierzyć kątów i ustawiać przyłożenia -
    efektem może być tu jedynie ucięcie sobie palca. Nóż prowadzę prostopadle
    do deski i przyciskam. Jeśli nie ma efektu - to wyrzucam.

    > Ogólnie kup sobie "maszynkę" do chleba, czyli krajalnicę
    > na korbkę lub prąd.

    Miałam. Nie chcę. Podarowałam. Kolejna zawalidroga w kuchni na blacie, a ja
    lubię pusty blat, przestrzeń. I to wybieranie okruchów... Kupuję chleb
    krojony, jeśli kupuję go w ogóle. Maszyna mi niepotrzebna do ukrojenia
    dwóch kromek na śniadanie.