  • Data: 2023-12-31 09:38:47
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 27 Dec 2023 18:00:28 +0100, Pete

    > O ile jest wolne stanowisko, bo jak nie to....

    Ignorancie galopujący, w aplikacjach widać
    czy stanowiska są zajęte czy nie.

    > ... trzeba czekać 1h na zwolnienie pistoletu, bo do najbliższej
    > ładowarki jest...

    Głąbie kapuściany, po drodze jest zapewne parę ładowarek, jak wiadomo że
    nie wystarczy to można po drodze celować w taką która będzie wolna i nie
    trzeba czekać do ostatniej. Ten kanister to ci straszne siano zrobił we
    łbie.

    > ... 10km i furka nie dojedzie.

    No tak, ty masz kanister i se byś dolał albo po szwagra zadzwonił żeby z
    wężykiem podjechał lol

    > Wiadomo, właściciel elektryka z baterią na 50km zasięgu :P

    Zacznę się wyrażać wprost o tobie, debilu. To nie jest elektryk, a że mnie
    wystarcza aby w 90% jeździć na prądzie to już kwestia mojego odpowidniego
    doboru pojazdu do warunków użytkowania, czego ty nigdy nie ogarniesz bo
    wyżynami twoich możliwości jest wożenie kanistra w bagażniku i telefon do
    szwagra jak ci tego paliwa w trasie zabraknie, bo zbyt głupi jesteś aby
    opanować tankowanie na czas.

    > Ogłaszam wszem i wobec myjka jako wzorzec użytkownika elektryka.

    Ogłaszam wszem i wobec że jesteś debilem.

    > Reszta ma się dopasować albo są debilami.

    Tobie by wystarczyło żebyś się nauczył czytać ze zrozumieniem
    i byś nie wychodził na debila.

    > Ego cię nie przytłacza?

    A ciebie woda w głowie?

    > Nie musi.

    Nie może, debilu, wręcz produkuje jeszcze więcej ciepła
    chcąc chłodzić kabinę. Taki to cud spalinowy.

    > Tak samo jak PV-ciarz nie musi oszczędzać na prądzie, jak mu się
    > falownik wyłącza bo za duże napięcie w sieci jest.
    > Musi z tym żyć.

    Znowu jakieś brednie ignoranta. Może 1% instalacji ma problem z napięciem.
    Ale co ty możesz o tym wiedzieć trollu spalinowy.

    > W katalogu ICE nikt nie pisze, że spalanie WLTP to 2,5l/100km

    Nie o to chodziło DEBILU.

    > A potem w rzeczywistości okazuje się, że pali 5l/100km. A propducent
    > tłumaczy, że pali 5, bo 2,5l ucieka bokiem jako ciepło odpadowe i to się
    > nie liczy do bilansu.

    Pewnie że nie pisze, słabo by wyglądało gdyby do tego co spala samochód
    trzeba doliczyć jeszcze energię na wyprodukowanie (w tym transportu) tego
    paliwa i to w ilości ponad 70% tego co z litra paliwa się uzyskuje.

    > Natomiast przeciwnie producenci elektryków są w tym mistrzami. Piszą że
    > zasięg 370km a potem okazuje się, że w zimie spada do 200.
    >
    > LOL :P

    Mistrzami to są koncerny spalinowe które od lat truły ludzi ołowiem w
    paliwie, które od lat opóźniały wprowadzanie norm zmniejszających emisję i
    spalanie bo zarabiały dzięki temu grubą kasę, a producenci samochodów od
    zawsze zakłamywali statystyki emisji norm (patrz ostatnio dieselgate). No
    ale taki debil jak ty nawet się nad tym nie zastanowi, bo ma mósk
    przeżarty, pewnie tym ołowiem ze spalin.

    Tymczasem, nie chcesz iść z kszysiem do kina, to wypad do klopa. he he he

    --
    Pozdor
    Myjk