  • Data: 2023-12-31 09:20:35
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 27 Dec 2023 18:11:45 +0100, Pete

    > Nikogo chyba to nie śmieszy oprócz ciebie :D

    Oczywiście że mnie śmieszy twoje nieustanne jęczenie.
    Mogę i ładuję, dzięki temu przejechanie 20 tys. km
    rocznie kosztuje mnie 190 zł. he he he

    > Standardowy tryb elektromaniaków. Wg nich, zalety BEV
    > są jak dekalog - prawda objawiona i niepodważalna.

    To nie moja wina że w elektryku nigdy nie siedziałeś,
    o dłuższej jeździe nie wspominając i nie wiesz co
    znaczy wrócić z elektryka do gruza spalinowego.

    > Natomiast zalety ICE są jakimś wybrykiem natury, na który nikt nie
    > zwraca uwagi.

    > Na takie coś można tylko zareagować uśmiechem. Z politowaniem...

    Nikogo chyba to nie śmieszy oprócz ciebie :D

    > No to zdecydujcie się jeździsz elektrykiem, czy nie.

    Weź szydełko i zwiąż sobie w końcu te swoje nieliczne zwoje mózgowe. Nie
    mam BEV tylko PHEV. W 90% jeżdżę jednak w trybie elektrycznym, wymuszonym,
    cyzli spaliniak uruchamia się tylko jak musi bo braknie prądu albo na moje
    wyraźne życzenie.

    > Jesteście z koniem Jezusami i ewangelizujecie resztę społeczeństwa,

    Bzdura, prostuje bzdury które wypisują takie trolle jak ty i kszysio, co w
    życiu nawet obok elektryka nie stali i opierają się na podobnym sobie
    głąbom co dostali elektryka, używają go jak gruza spalinowego i się dziwią
    że im zasięgu nie wystarcza.

    > czy może jednak jeździsz wstydliwie ukrywanym ICE

    Na takie coś można tylko zareagować uśmiechem. Z politowaniem...
    Sam to wymyślasz?

    > i ewangelizujesz sam siebie?

    Przypominam nieśmiało, że to nie ja otworzyłem ten wątek, nie ja rzywołałem
    do odpowiedzi kszysia czy ciebie, nikogo też nie zmuszam do używania a tym
    bardziej zakupu elektryka. Także nie jęcz, jeździj dalej swoimi gruzami,
    pompuj kasę ruskim i turbanom, truj spalinami, na wespół z podobnymi sobie,
    siebie i swoje dzieci...

    > W drugim przypadku, sugeruję wizytę u lekarza od psyche.

    Już ci raz pisałem, weź kszysia pod rączkę
    i ze swoimi projekcjami do kina śmiegajcie.

    --
    Pozdor
    Myjk