  • Date: Sat, 24 Sep 2011 16:17:40 +0200
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nudne, sztampowe domywszedzie - dlaczego?

    On 2011-09-23 22:02, tomek wrote:
    > Witam, widze quent że montujesz rolety zewnętrzne. Czy możesz napisać
    > jakiego producena są te rolety i okna.

    Producent www.framex.pl na profilu gealan 3 szybowym.
    Rolety hmmm nie pamiętam skąd oni je biorą ale też od nich kupiłem.
    Zrobione chyba OK ale co ja mogę powiedzieć po tak krótkim czasie ;-)

    > Zauważyłem też, że przesunąłeś
    > nadproże do tych rolet. Mogę wiedzieć ile cm?

    9cm jest cofnięte. Dałem w tę wnękę 3cm styroduru pod skrzynkę rolet a
    same rolety intermo/integro z rewizją zzewnątrz. Skrzynka chowa się
    całkowicie w elewacji styro 15cm. Jest to najcieplejsze rozwiązanie
    montażu rolet jakie znam. Poza oczywiście montażem NA elewację ale to
    odpada ze względów estetycznych.

    > Ja aktualnie zakończyłem etap zero i w planach też mam rolety. Za tydzień
    > jedziemy dalej z budową i nie wiem jeszcze jakie kroki mam poczynić w
    > kwesti rolet zewnętrznych.

    Przede wszystkim musisz wylać odpowiednio nadproża - w kaształcie litery
    "L" - zobacz u mnie na fotach.

    > A czy nie chciałeś rolet z silnikiem elektrycznym, widze u ciebie ręczne
    > otwieracze do tych rolet??

    2 okna tasaowe mają rolety na silniki. Reszta na taśmę.
    Silniki dałem tylko dlatego, że np. żonie ciężko by było taką tarasową
    dźwignąć gdyby były na taśmę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info