  • Data: 2011-09-25 10:59:00
    Temat: Re: nudne, sztampowe domywszedzie - dlaczego?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2011 13:53, Wojtek pisze:

    > Chodzi mi np. o takie projekty:
    > http://www.twojprojekt.pl/projekty/6417-fryderyk

    Jakieś mauzoleum albo inne centrum handlowe...

    Poza tym w naszym klimacie płaski dach to dość głupi pomysł, zwłaszcza
    zimą. I często także nielegalny ;) z uwagi na miejscowe plany
    zagospodarowania.

    > http://www.twojprojekt.pl/projekty/8678-biale-piaski
    -m50

    Całkiem ładny - na pewno lepsze (IMHO) rozwiązanie niż poddasze użytkowe
    z dachem kopertowym.

    Problemem mogą być koszta - w przypadku poddasza użytkowego kubaturę
    masz praktycznie "gratis".

    Pytanie dodatkowe: czy ja dobrze widzę, że parter ma być murowany a
    piętro z bala??

    Swoją szosą kilka podobnych konstrukcji widziałem, ale jednolitych
    materiałowo.

    > http://www.twojprojekt.pl/projekty/12994-lk-787

    Jak dla mnie strasznie pokraczny - ten dach to takie ni przypiął ni
    przyłatał.

    W dodatku taras bez zadaszenia to się może nadawać na jakieś klimaty bez
    większych opadów, zwłaszcza śniegu.