  • Data: 2014-01-10 17:50:45
    Temat: Re: obłożenie schodów drewnem
    Od: morghul <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Szlachetna, drewnopochodna płyta" zgrabne określenie na paździerz ;)

    Chociaż przyznam, że wygląda ładnie ;)

    morghul

    W dniu 2014-01-08 07:09, slavo65 pisze:

    > Kompletny koszt pokrycia tym materiałem (profile prostujące do stopni, stopnice,
    podstopnice, boki, klej, silikon), wykonanie i 8% VAT wyniesie Cie ok. 400 zł za
    jeden stopień. Da się również pokryć podesty i podłogę piętra i bezśladowo połączyć
    to z okładziną schodów.
    > Tu jest przykład takiego kompleksowego pokrycia całej lastrykowej klatki
    schodowej(balustrada jest jeszcze przed ostatnim malowaniem):
    http://www.nowe-schody.pl/wp-content/gallery/start/1
    4.jpg