  • Data: 2012-02-22 12:17:33
    Temat: Re: ocieplenie 1 mieszkania w bloku
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    janusz_kk1 wrote:

    > Jak masz za dużo pieniędzy to sprzedaj w diabły to mieszkanie i
    > wybuduj sobie domek,

    Wole jednak mieszkanie

    a jak nie masz tyle to wydawaj ją z sensem, napisałem ci, strat
    > ciepła masz dużo, niektóre możesz ograniczyć, trzeba to zrobić min imalnym
    > kosztem bo przepłacanie nic nie daje, zysk z lepszej pianki będzie dla
    > ciebie
    > niezauważalny, styropian b.dobrze spisuje się w tej roli.

    Mówi się że biednych nie stać na oszczędzanie. Dlatego rozważam też
    rozwiązanie droższe jeżeli mogą być cokolwiek lepsze.

    > A paroizolację potrzebuje zimna ściana a nie izolacja, pianki też nie
    > położysz
    > szczelnie i paroizolacja nadal będzie potrzebna.

    Ja nie ale firma która by to robiła pewnie tak.

    > Bo ten akurat jest tańszy, a widziałem montowane w ścianę dużo droższe
    > i w kontekscie ich pisałem.

    Nawet najdroższe jakie widziałem powinny wyjść troche taniej niż
    normalna instalacja. Zastanawiam się czy to nie bedzie zamarzało.

    > Ee tam proste tylko firma chce zgarnąć kasę, to co powie? :)
    > Jak się postarasz to sam w arkuszu sobie zrobisz :)
    > wszystko jest w sieci tylko poszukać trzeba.

    Chyba jednak niektóre rzeczy wole zostawić osobom które się tym
    zajmują na codzień.

    > Podziękuj firmie i zrób sobie sam, widzą że zielony to chcą na tobie
    > zarobić,

    Akurat się firmie nie dziwie że chce zarobić.