  • Data: 2009-01-29 23:10:23
    Temat: Re: ocieplenie poddasza -styro
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:glrsv7$bij$1@news.onet.pl...
    > No nie wszystkie,
    > robiłem parę sieci komputerowych w takich budynkach i we wszystkich była
    > wełna

    dziwne bo w osrodku badawczym na antarktydzie to daja plyte OSB- styropian
    ekstrudowany 50cm - plyte osb.
    Panele takie mocuja do szkieletu metalowego, okladaja to cos szczelna folia
    i mocuja blache.
    Pokazywali na National Geo. Tak wiec mysle ze to sciema z ta welna, i raczej
    tło historyczne.
    Niedługo sie okaże że wełna jest rakotwórcza bo włókna dostaja sie do płuc i
    nie mogą sie wydostać jak azbest.

    Ale kazdy robi jak chce na tym polega budowa domu :-).