  • Data: 2011-11-23 12:06:56
    Temat: Re: ocieplenie poddasza zaraz po SSZ
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Po kilkudniowych przemyśleniach zdecydowałem, że pomysł robienia teraz
    ocieplenia poddasza jest chybiony. Mury, beton mają niecałe 2 miesiące i
    oddają duże ilości wody. Nie ma sensu ryzykować. Może ewentualnie na próbę
    kupię paczkę wełny, włożę między krokwie i poobserwuję.

    Membranę wewnątrz będę chciał zabepieczyć poprzez nałożenie czarnej folii na
    okna aby ograniczyć dostęp światła z zewnątrz.

    Membranę zewnątrz nie wiem jak zabezpieczyć, dobrze byłoby może rozciągnąć
    folię, ale może to być kłopotliwe, szczególnie, że wszystko robię sam.

    Będę chciał jak najszybciej wiosną zrobić podbitkę, po całkowitym lub
    częściowym ociepleniu z zewnątrz.

    Pozdrawiam,
    BWP