  • Data: 2023-07-23 15:25:08
    Temat: Re: oczętom nie wierzę
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2023 o 01:29 PiteR <e...@f...pl> pisze:

    > chyba spięcie w drukarni nastąpiło. Strzelałbym, że 7tys za m2
    >
    > W czerwcu za metr kwadratowy nowego mieszkania w Olsztynie trzeba
    > bylo zaplacic srednio 11 419 zl.
    >
    > Najdrozsze sa kawalerki. W czerwcu za metr kwadratowy tego typu
    > mieszkania mozna bylo zaplacic srednio 15 264 zlotych.
    >
    > Nie bez znaczenia jest równiez malejaca baza gruntów.
    >
    > Dobrze dobrze oby tak dalej. Stop imigracji do miast.
    > Powstrzymać hołotę z Nidzicy!
    >
    > https://gazetaolsztynska.pl/951908,Ceny-za-mieszkani
    a-w-Olsztynie-ciagle-rosna.html

    I tak mniej drożeją niż się spodziewałem.
    Zastanawiam się tylko, kto bierze te kredyty "2%" - przecież nikt rozsądny
    chyba się nie da na to nabrać? - ten kredyt wydaje się wtopą na maxa.
    Czy w mediach ściemniają, że jest rekordowa liczba wniosków i tak naprawdę
    nikt tego nie bierze?
    Może to się jednak opłaca, ludzie już wiedzą coś, co jest tajemnicą
    poliszynela?

    Rozjaśni ktoś o co tu chodzi?

    TG