  • Data: 2012-05-25 10:50:52
    Temat: Re: [odkurzacz centralny] czyszczenie rur
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-25 09:32, Adam wrote:
    > Widzisz - tak dziala swietny marketing. Prawdopodobienstwo uszkodzenia tej
    instalacji jest praktycznie zerowe (to jest tylko pare metrow plastikowej rury
    zamurowanej na stale w scianie). Goscie zarobili na Tobie dodatkowe 20% za nic, a Ty
    jestes jeszcze z tego zadowolony :-)

    Czyli zbliżyliśmy się do najbardziej pożądanego scenariusza: instalacja
    działa jak powinna, klient zadowolony, magik zadowolony, etc.

    A tak BTW różnica wynikała z kosztu materiałów oczywiście.

    Rura wykonana w technologii kosmicznej ;-) versus plastikowa podróbka z
    najtańszej hurtowni (tak - wiem, że obie robione przez tego samego
    chińczyka w jego stodole).

    Piotrek