  • Data: 2012-05-25 11:56:37
    Temat: Re: [odkurzacz centralny] czyszczenie rur
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 maja 2012 10:50:52 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > A tak BTW różnica wynikała z kosztu materiałów oczywiście.
    >
    > Rura wykonana w technologii kosmicznej ;-) versus plastikowa podróbka z
    > najtańszej hurtowni (tak - wiem, że obie robione przez tego samego
    > chińczyka w jego stodole).

    Mozliwe.. Ja sie zaopatrywalem u dystrybutora beama - on mial rury kanadyjskie (i
    caly osprzet tez). Ale to byly "groszowe" sprawy - rury i gniazda montazowe na caly
    dom (3 kondygnacje) + czyscik i klej wyszly chyba z 300 pln. Jeden dzien roboty
    (wszystko w wykutych bruzdach - porotherm to jest to :P Nawet nie wiem, czy da sie u
    mnie kupic jakies tansze podroby tych rur - nigdy na oczy nie widzialem innych :)
    pozdr.

    --
    Adam