  • Data: 2012-09-29 03:47:27
    Temat: Re: odkurzacz centralny - rury w wylewce
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:k441j1$dsj$1@usenet.news.interia.pl...
    > Witam,
    >
    > na mojej budowie dużo się dzieje. Mam plan aby do końca października
    > zrobić wylewki. Przed wylewkami muszę zrobić odkurzacz centralny,
    > wentylację mechaniczną i ogrzewanie podłogowe.

    Odpuść odkurzacz centralny. odkurzacze zwykłe są poniżej 100PLN. Kup sobie
    5. Posrtaw jeden na każdym piętrze, w piwnicy i na strychu i jeden schowaj
    jako zapasowy. Są tak samo dobre jak drogie i tak samo dobre jak odkurzacze
    centralne.

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=odk
    urzacz&order=p&offer_type=1&price_from=50&price_to=&
    postcode_enabled=0&state=0&distance=1&postcode=&city
    =&listing_sel=2&listing_interval=7&change_view=Poka%
    C5%BC%C2%A0%3E

    Nawet taniej kupisz workowy czy bezworkowy, taniej niż 100. Kupiłem taki do
    garażu. Niczym nie ustepuje Samsungowi za 1000PLN