  • Data: 2012-10-01 13:10:13
    Temat: Re: odkurzacz centralny - rury w wylewce
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:864d05ff-f21f-48a4-bb25-b4bcce804ad3@googlegrou
    ps.com...

    > W takiej sytuacji nie powinieneś mieć odkurzacza centralnego a w domu mieć
    > kontrolowanie brudno. Jak dziecko ma się uodpornić jak żyje w sterylnej
    > atmosferze.

    Nie wiesz co piszesz. Dla przeciętnego człowieka, który nie zetknął się z tą
    chorobą, alergia kojarzy się z katarem, kichaniem, złym samopoczuciem itp.

    W naszym przypadku alergia (głównie na roztocza a właściwie odchody tych
    żyjątek) wywołuje napady duszności (silne) czyli problemy z oddychaniem,
    zapalenia płuc/oskrzeli. Brudno w domu przez kilka dni oznacza szpital.
    Jeśli na czas nie zostanie podjęte leczenie (głównie inhalacje), dziecko
    staje się sine (akurat u nas tak nie było) i jest zagrożenie życia.

    Mały ma 5 lat, szpital zaliczyliśmy 3 razy. Po zdiagnozowaniu choroby umiemy
    z tym żyć - w mieszkaniu musi być idealnie czysto. Niestety od kilku lat
    jest faszerowany jakimiś świństwami typu Zyrtec/Xyzal i nie jest to bez
    wpływu na zdrowie (skutki uboczne). Jednak odstawienie tego oznacza prawie
    pewną chorobę.

    Tak więc nie powtarzaj zasłyszanych bzdur. Jeśli miałbyś dziecko z alergią,
    sprzątałbyś aby mieć idealnie czysto czy narażał dziecko na ciężką chorobę?
    Łatwo się tak pisze, gorzej gdy trzeba się zmierzyć z problemem na własnym
    dziecku...