  • Data: 2014-07-11 18:30:58
    Temat: Re: odkurzacz piorący do parkietu
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Jul 2014 17:49:35 +0200, collie napisał(a):

    > Tak naprawdę tu nie o emotkę chodzi, ale o oczytanie.

    No pacz, nie wiedziauam.

    > W książkach papierowych
    > jakoś nie było tzw. emotikonów,

    Chyba nawet NIE MA. W tych moich nadal, ale nie wiem, jak w Twoich :-]

    > a jednak czytelnik potrafił poznać, kiedy autor
    > pisze serio, a kiedy żartobliwie, czy ironicznie.

    Czytelnik potrafi. Jednak książka to coś więcej niż ad-hoc rozmowa on-line
    z osobą o nieznanym autoramencie intelektualnym.

    > A teraz? Patrz wyżej. Ręce
    > opadają. I cycki, jeśli ktoś je ma.

    Sprawdzę.
    Nie opadają - to źle?;-P

    > Fajnie. Aczkolwiek... nie, dam se siana - wierzę. ;-)

    "Brak pojęcia o wyobrażeniu" to jedno z moich ulubionych powiedzeń,
    niestety muszę je często stosowac i chyba mi się znudzi...