  • Data: 2014-07-11 23:10:06
    Temat: Re: odkurzacz piorący do parkietu
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Jul 2014 22:32:51 +0200, collie napisał(a):

    > Bogata wyobraźnia - dobra rzecz. Byle nie zwyrodniała w mitomaństwie.

    Wodę bieżącą w domu też założył, zaraz po ślubie. Co prawda bez pompy,
    tylko z grawitacyjnym obiegiem, ze zbiornika - ALE.
    Wiem, że to szok dla Ciebie, zupełnie jak ten parkiet, wiórkowany prze
    dziadka i woskowany przez babcię przed każdym naszym (moim i brata)
    wakacyjnym przyjazdem, żebyśmy mogli się ślizgać do woli w słonecznym
    pokoju pełnym pachnących ciastkami oleandrów...