  • Data: 2015-02-10 09:00:26
    Temat: Re: odkurzacz przemyslowy za odkurzacz centralny ?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 23:14:46 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:

    > I jak Adam, wdrożyłeś pomysł z odkurzaczem przemysłowym?
    >
    > Ja zaś od około roku używam odkurzacz centralny Profi 42.1. Odkurzacz jest w
    porządku, dość mocny a kosztował połowę ceny analogicznego Beama czyli bodajże 1800zł
    wraz z rurą, końcówkami itd.

    Jeszcze nie -> narazie uzywam "tradycyjnego" - nilfiska multi 30, o takiego:

    http://www.technikdirekt.com/media/image/thumbnail/2
    4144_01_1000x1000.jpg

    Wielki, mocny skurczybyk. Worki zmieniam co 2-3 m-ce, radzi sobie doskonale
    nawet z wlosami mojego futrzaka (a jak zmienia to jest ich wszedzie pelno).

    Mysle caly czas o centralnym bo wkurza mnie jezdzenie z tym kolosem ale ja
    ze wzgledu wlasnie na te wlosy bede musial cos z jakims specjalnym separatorem
    chyba kupic, inaczej bedzie sie szybko zatykal :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.