  • Data: 2012-05-15 11:43:31
    Temat: Re: odległość między puszkami w ścianie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 11:23:08 UTC+2 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Wiertło koronkowe, ale dość płytkie i muszę na trzy razy wiercić aby zrobić
    > docelowy otwór. Wiercę, wykuwam młotkiem/dłutem, wiercę, znowu wykuwam itd.
    > Jednak u mnie jest beton komórkowy, więc łatwo to idzie. Z czego masz
    > ściany?
    Masz cos takiego:
    http://allegro.pl/yt-4402-otwornica-wiertlo-do-muru-
    sds-65mm-i2288494635.html
    Przeciez czyms takim idzie w betonie komórkowym jak w masle i nie trzeba na trzy razy
    wiercić

    > Zaopatrzyć się w dobry sprzęt. Ja sam zastanawiam się czy nie kupić
    > bruzdownicy...

    A po kiego bruzdownica? Po co dawac przewody w bruzdach? Dobrze umocowac do ściany i
    tynk przykryje. No chyba że jakis super cienki tynk planujesz.